veelgestelde

vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over Goedemorgen!. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

• Voor wie is Goedemorgen! geschikt?
    Goedemorgen! wordt ontwikkeld voor álle leerlingen in het voortgezet onderwijs. Van brugklas vmbo tot zesde klas vwo, in zowel openbaar als bijzonder onderwijs. Lees hier meer. Voor groep 7 en 8 is Goedemorgen Junior ontwikkeld. Lees hier meer.
  • Bij welk vak past Goedemorgen?
    Goedemorgen! is een digitale tool voor burgerschap en kan flexibel gebruikt worden. Zet deze bij voorkeur de eerste tien minuten van ieder dag in, ongeacht het vak. Zo draagt iedere docent zijn steentje bij aan burgerschap en wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid. Goedemorgen! kan ook gebruikt worden tijdens de mentorles. Lees hier meer over hoe je Goedemorgen! kunt inzetten. Of boek een training zodat alle docenten zich uitgerust voelen om Goedemorgen! te gebruiken.
  • Voldoet Goedemorgen! aan de burgerschapseisen van Curriculum.nu?
    In Goedemorgen! worden 11 burgerschapsdomeinen en 13 vaardigheden onderscheiden. De grote opdrachten die Curriculum.nu voorschrijft voor burgerschap zijn hierin geïntegreerd en vertaald naar concrete leerdoelen. Lees meer.
  • Hoe kan ik me aanmelden voor Goedemorgen?
    Vul hier het formulier in om een licentie op Goedemorgen! te bestellen. Wil je eerst overleggen of Goedemorgen! iets is voor jouw school? Neem dan contact op.
  • Wat kost Goedemorgen?
    Een docentenlicentie kost € 49,50. Deze prijs geldt voor één docent voor één schooljaar. Je krijgt het hele schooljaar toegang tot al ons materiaal, met drie keuzes per dag. Daarnaast kun je nog optioneel een persoonlijk logboek bestellen per leerling. Zo hebben leerlingen een plek om te reflecteren op de stof en houden ze iets tastbaars over aan de burgerschapslessen. Lees hier meer over onze prijzen.
  • Kan ik Goedemorgen! uitproberen?
    Op deze pagina lees je over de verschillende manieren waarop je kennis kunt maken met Goedemorgen!. Je kunt proefmateriaal inzien, een presentatie aanvragen op school of contact opnemen.
  • Waar download ik de Goedemorgen! app?
    Goedemorgen! is een digiatale tool die geschikt is voor alle devices: desktop, mobiel en tablet. Je vraagt een licentie aan via onze website en logt in via de browser. Je kunt als je dat fijn vindt een snelkoppeling maken op je mobiel, zodat je vanaf je telefoon of tablet sneller kunt navigeren naar de tool. De app is in augustus beschikbaar, maar maar licenties kunnen nu al worden aangevraagd.
  • Door wie wordt Goedemorgen! ontwikkeld?
    Goedemorgen! wordt met veel passie en plezier gemaakt door Creathlon. Lees hier meer over Creathlon en maak kennis met de mensen achter Goedemorgen!.
  • Kan ik extra ondersteuning krijgen bij het voeren van een gesprek met mijn klas?
    Jazeker! Wij bieden starttrainingen aan die je hele team op weg helpen als je Goedemorgen! invoert op school. Daarnaast bieden wij een vervolgtraject aan op maat, en verzorgen wij regelmatig trainingen aan op open inschrijving. Lees hier meer over de mogelijkheden.